Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op onze praktijk uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Online inzage dossier
Online inzage dossier
Geplaatst: 3 juli 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal u dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer
inzage in uw dossier per 1 juli 2020
inzage in uw dossier per 1 juli 2020
Geplaatst: 30 juni 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal u dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer
Tekenbeet
Tekenbeet
Geplaatst: 23 juni 2020
Het tekenseizoen is gestart. Werk je in het groen of in de natuur, dan loop je een verhoogd risico op een tekenbeet. Met de juiste voorlichting en beschermende maatregelen verklein je het risico op tekenbeten en de ziekte van Lyme flink. Wij frissen jouw kennis op aan de hand van 8 meestgestelde vragen:

Lees meer