Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op onze praktijk uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Zorggroep DOH wederom gecertificeerd door NPA
Zorggroep DOH wederom gecertificeerd door NPA
Geplaatst: 27 juli 2021
In april jl. is zorggroep DOH als eerste zorggroep getoetst aan de vernieuwde normen NPA-certificering Zorggroep. Vol trots mogen we melden dat het certificaat door NPA aan ons is toegekend voor drie jaar.

Lees meer
DOH trakteert op ijsjes!
DOH trakteert op ijsjes!
Geplaatst: 26 juli 2021
Om iedereen te bedanken voor alle inzet en te vieren dat we de zomer ingaan heeft DOH afgelopen week de ijsfiets langs gestuurd bij onze praktijken.

Lees meer
Volledig gevaccineerd? Dan kunt u een vaccinatiebewijs aanmaken.
Volledig gevaccineerd? Dan kunt u een vaccinatiebewijs aanmaken.
Geplaatst: 12 juli 2021
Wilt u een bewijs van vaccinatie voor reizen of voor toegang tot een evenement of binnenlocatie? Dan kunt u terecht op de website...

Lees meer