Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op onze praktijk uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
HULP BIJ:  MijnGezondheid.net
HULP BIJ: MijnGezondheid.net
Geplaatst: 31 juli 2022
MijnGezondheid.net Hulp nodig om hiermee aan de slag te gaan? Iedere 2 weken zitten enkele vrijwilligers klaar om tijdens een inloopspreekuur uw vragen te beantwoorden! Waar: Steunpunt de Meerpaal Schoenerstraat 10 A, Eindhoven

Lees meer
VRIJWILLIGERS GEZOCHT MGN SPREEKUUR
VRIJWILLIGERS GEZOCHT MGN SPREEKUUR
Geplaatst: 31 juli 2022
GEZOCHT!!! Vrijwilligers voor inloopspreekuur bij Steunpunt De Meerpaal

Lees meer
De MedGemak app is vernieuwd
De MedGemak app is vernieuwd
Geplaatst: 22 juli 2022
De MedGemak app is vernieuwd! Om de nieuwe app te gebruiken dient u deze te installeren op uw telefoon of tablet.

Lees meer