Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op onze praktijk uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Vertrek Dr van Woelderen
Geplaatst: 9 juli 2019
Per 1 juli is dr van Woelderen niet meer werkzaam in onze praktijk.

Lees meer
Nieuw huisartsinformatiesysteem
Nieuw huisartsinformatiesysteem
Geplaatst: 9 juli 2019
Sinds juni werken we met een nieuw huisartseninformatiesysteem.

Lees meer
Controle herhaalmedicatie
Controle herhaalmedicatie
Geplaatst: 9 juli 2019
Het is erg belangrijk dat herhaal medicatie goed gecontroleerd wordt door huisarts en apotheek.

Lees meer