Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Het spreekuur is op onze praktijk uitsluitend volgens afspraak.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Geplaatst: 17 september 2018
We hebben als zorggroep weer aan kunnen tonen dat we aan de randvoorwaarden voor de organisatie van verantwoorde ketenzorg voldoen.

Lees meer
Voorbereid op vakantie
Geplaatst: 16 juli 2018
Bent u van plan om naar tropische landen te reizen of naar een gebied met primitieve omstandigheden? Bereid u dan extra goed voor. Bel de travelclinic van de Pastorie, voor al uw reisadvies op maat.

Lees meer
Verhuizing
Verhuizing
Geplaatst: 6 juli 2018
Alle huisartsenzorg voortaan vanuit één locatie. Vanaf 10 juli a.s. is de locatie aan de Theresiastraat 1A komen te vervallen.

Lees meer